Adores

status:

im the one who has to die when its time for me to die, so let me live my life the way i want to :)

Friday, June 8, 2012

#twelve

assalamualaikum dan selamat petang. Telah lama hilang perasaan cinta nan sayang ku terhadap si emm si A. Mungkin dulu susah bagi saya untuk cuba lupakan awak tapi kenyataannya saya boleh hidup tanpa awak. Saya nangis dulu sebab awak adalah sangatlah membuang masa. Ada pernah awak kisah tentang hati perasaan saya untuk sedetik? tidak kan? jadi tidak mengapalah untuk saya mencuba untuk membenci awak, mungkin. Mungkin dulu awak mencuba untuk menjaga hati perasaan saya tapi pada masa yang sama...... awak sangat menyakitkan hati. Jadi tidak rugilah kalau saya beredar dari hidup awak. beredar dari hidup awak bukanlah mustahil bagi saya. Mungkin awak perlu tahu dan ingat suatu perkara. saya rasa bodoh dan bodoh kerana sanggup menunggu awak tanpa awak menyayangi saya. cakap kasar perasaan aku macam babi.

you have to know that im happy without you and thats a pleasure. thankyou for not chasing me when im gone. thankyoou for giving fucking fake hopes for me and thankyou for treating me like a piece of shit. namaste

No comments:

Post a Comment