Adores

status:

im the one who has to die when its time for me to die, so let me live my life the way i want to :)

Wednesday, April 18, 2012

#eleven

hi, assalamualaikum. bangun dengan niat nak hapuskan account facebook buat kali yang ke 123456789 juta kali. tapi niat dibatalkan secara tiba-tiba setelah mengenang kembali sifat yang leka dek-zamanku. Disini,  nak luah. semua tentang masa lalu.

Sudah terlalu ramai golongan sempurna mendekati akan tetapi diri ini masih menyakiti. bukan nak buka pekong didada tapi untuk renungan bersama. saya berubah sekarang ni demi awak. Akhir-akhirni hanya awak yang muncul dalam hidup saya dan bagi orang lain itu mustahil....

awak, dulu. kawan-kawan saya siap bet saya lagi kalau saya setia. i wonder everyone want to hear some right? okay, let me tell you this:

one day, senior form five yang handsome, pandai dan digilai ramai lalu depan kelas and i was shocked. and  at that time i was lepaking with my friends in our friend's class. and i told them that "aku bet! kalau aku dapat that boy aku setia sampai bilabila" dan suara dengan keras mencelah "ha ha ha aku bagi seratus kalau kau setia" man! we'll see friends! told them. later on. wait! let just call that boy A. suddently A mula kenal aku. aku budak baru sekolah tu. A kenal aku. aku mula cuba cara yang menggoda untuk menarik hatinya. haha joke. then kita orang rapat tetapi hubungan kita orang sebagai kawan dirahsiakan. tiba-tiba, gossip katakan yang kami sedang hangat bercinta menjadi buah mulut orang sedangkan masa itu aku masih memegang status single.

Kita orang mula rapat dan rapat dan rapat sampai suatu hari A mengubah status single aku. aku gembira sangat sebab nak heboh dekat satu sekolah yang aku ada kekasih yang hotzzzz. k im dying. hehe. tapi, malangnya, aku tak setia. aku tak setia langsung dengan A sampailah suatu hari dia mintak putus dan aku okay. sekali lagi aku mungkir janji yang aku nak setia.

okay. habis cerita si A. Sebenarnya, tadi yaya on facebook and terbaca some comment from exs. they were so nice and i was wondering why i left them with no fucking reason? stupid me. but now, a boy come. he bring me more positive thinking. well, he got a dimple yaww! dont be jelous girls.

He was so sweet and damn sweet and damn i can take it take it no more. Btw! ive seen his mother. asdfghjkl asdfghjkl i went to his house and met his mother. hehe. his mothe told me every single things about him and i just call his mother umi. well, comel tak? hihi

ive blogged this because i want to tell you guys that he has changed me alot. and thanks sayang. youre the best things ive ever had and thankyou once again for every single things that you do to make me feel better every day. well, i love you.

No comments:

Post a Comment